Egoister

Fy vad jag bara hatar hatar hatar egoister. Jag klarar verkligen inte av er!
Jag är (tycker i alla fall jag) ganska generös, försöker prioritera eller iaf tänka på andra innan jag gör saker, hjälper till, bryr mig om.. Men fan vad jävla piss sur jag är på er. Jag bryr mig som tusan om er men vad får jag tillbaka? Bara SKIT. ÅH! När frågade du sist hur jag mår? vad jag gör? hur det gick? När hjälpte du senast mig med något?
Jag vill inte säga namn men det är allt för många som är så här, så snälla snälla ni som läser det här. TÄNK på det när ni umgås med er släkt, vänner, partners för det är så otroligt jobbigt även om vi inte visar det..
Var bara tvungen att skriva av mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0