- 1,6 kilo på en vecka

Helt otroligt! Sedan söndas förra veckan har jag gått ner 1, 6 kilo.
Har kört ganska strikt LCHF, inget godis alls. (Innan "lyxade" jag till det med någon godisbit, chipsbit eller hamburgare på helgen eller så men det har jag inte gjort nu) och onekligen med framgång :) Toppen!
Nu siktar jag mot under 60 kilos klubben. 0,6 kilo kvar.
Jippi. Min födelsedag är första delmålet.
Jag är faktiskt mäktigt imonerad av mig själv att jag lyckades stå emot frästelsen igår när pojkvännen satt, elakt nog, och åt chips rakt framför fejset på mig.
Men den som vill vara fin får lida pin!

Idag ska en fläskkarré i bacondoftande sås med smörstekt broccoli avnjutas till lunch.

Ska försöka få in lite bilder :)

Kommentarer
Postat av: Ellen - ellastankar.blogg.se

Grattis, vad härligt :) Och lunchen later smaskens!!

2011-03-07 @ 12:33:15
URL: http://ellastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0