22 ÅR!

I tisdags (förra veckan) fyllde jag år. Hela 22 år. Wow liksom =)
Så i helgen hade jag en liten fest hemma hos mig. Jag är egentligen ingen festmänniska, och tro det eller ej så var det första gången JAG hade fest på riktigt..
Men det var kul. Vi gick ut på lördagen först och åt, sen ut på ett kareoke ställe men där var det inte så kul så vi tog taxi vidare till Rack'n'roll och spelade biljard :)
Fixade hundvakt på lördagskvällen och gissa om jag blev glad att se lilla tjejen sen på söndagsfm. =)

Det enda tråkiga med helgen var att min bästa kompis gjorde slut med sin kille som också är en väldigt bra kompis till mig, och han var med på festen dock inte hon för hon var tvungen att jobba. Så vi gick väl mest och tyckte synd om honom där ett tag. Tur att han var med oss, det är (tycker jag) alltid enklare att ta sådana saker när man är med andra för då kan man trösta varandra..
Trötta klubben, dagen efter..

Kommentarer
Postat av: Ellen - ellastankar.blogg.se

Grattis i efterskott!

2011-03-22 @ 21:58:10
URL: http://ellastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0