Jag har gjort mig illa

:( Det är synd om mig. I fredags gjorde jag en riktig jävla vurpa ute, fy fan. Har aldrig ramlat så snabbt! det gick säkert i 100 km/h :P
Jag hann inte ens ta emot mig utan ramlade liksom rakt ner på först armbågarna, sen ryggen, tappade luften som fan.. låg länge och försökte hitta lite luft.. hm.
Skrapade upp ena handen lite och fick blåmärke på ena armbågen på samma arm, tur att jag inte slog i huvudet för då hade det nog inte gått bra!
Men i alla fall, igår fick jag AS ont i ena handleden (samma som jag har problem med och skrapade och fick blåmärke på) och har riktigt ont idag också. Vet inte vad det kan bero på, det är ju 5 dagar sen jag ramlade men kan de komma så sent efter?
Men nu har pappa pysslat om mig :P och hjälpt mig linda armen och smörja in med zon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0