BigBrother 2011

Jo juste det var en till sak jag tänkte på. Kollar du på Big brother i år?
Det gör jag. Jag kan till och med varea ärlig och säga att jag köpte 24/7 men det var nog det sämsta köp jag någonsin gjort :P
Har väl inte så jättemycket att säga mer än att jag mindes att det var bättre förr.  Tycker de verkar ha lite tråkigt, hade vart kul att se mer hända och inte bara en massa tävlingar hela tiden. Dock tror jag det kommer hända mer nu när Nicky har åkt ut, så Roza hittar på lite med andra killar =D
Dock tycker jag aboslut inte om Rodney, vilken jävla  typ!? Går och visar kuken hela tiden dessutom. Herregud. Har han ingen stolthet eller?

Men sen hittade jag en jättebra BB-blogg också som jag kan rekommendera om man missat något, här är länken.


- Nej, nu ska jag kolla på Hemma hos Jamie och sen ta mig en dusch. Försöka kurera handen lite, är väl inte så klyftigt att sitta och skriva en massa  annars.


Kommentarer
Postat av: Ellen - ellastankar.blogg.se

Svar: Hm ok...har du rätt telenr? De bytte ju nr för ett tag sen. Om det ocksa är rätt...tja da vet jag inte...du kanske far mejla dem och fraga?



Fast just det, om det kommer fram till din gamla blogg sa maste det ju va rätt nummer...tänkte inte ordentligt där...!

2011-03-23 @ 20:45:45
URL: http://ellastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0