Varför

Alltså jag vet inte. Varför är jag här?
Varför loggade jag ens in.
Något som kallade antar jag.
Jag är inte riktigt en skrivarperson. Jag är mer en prat-person..
Du vet en sån där som kan sitta och gapa för sig själv, men tyst när nytt folk kommer..
Jag är dålig på att skriva. Jag har aldrig något bra att säga, bara massa meningslöst trams.
Det är väl därför jag inte har några kompisar kvar.
Jag har två bra kompisar som jag knappt träffar längre, resten har försvunnit. Har inte fattat varför men jag tror jag börjar förstå nu.
Synd att de inte ens kan höra av sig på facebook. Ett enkelt grattis när man fyller år hade räckt långt.
Men här sitter jag, och tycker synd om mig själv.
Känner mig något misslyckad.
Jag kan inte hålla något verkligen.
Inte ens vikten? Hur svårt ska det vara egentligen.
Ja, inte konstigt.. Att vissa saker som händer händer.
Jag är dålig på att skriva. Jag har aldrig något bra att säga, bara massa meningslöst trams.
Det är väl därför jag inte har några kompisar kvar.
Jag har två bra kompisar, resten har försvunnit. Har inte fattat varför men jag tror jag börjar förstå nu.
Synd att de inte ens kan höra av sig på facebook. Ett enkelt grattis när man fyller år hade räckt långt.
Men här sitter jag, och tycker synd om mig själv.
Känner mig något misslyckad.
Jag kan inte hålla något verkligen.
Inte ens vikten? Hur svårt ska det vara egentligen.
Ja, inte konstigt.. Att vissa saker som händer händer.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ibland kan det vara skönt att bara få skriva av sig. Det var kanske därför du valde att logga in, <3

2011-02-28 @ 13:47:22
URL: http://tiildaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0